תפריט נגישות

רב"ט אריה - אריק אהרונוביץ' ז"ל

אריה - אריק אהרונוביץ'
בן 19 בנפלו
בן נינה וישראל
נולד בנתיב השיירה
בח' באדר תשי"ט, 16/2/1959
התגורר בנתיב השיירה
התגייס ב-ספטמבר 1976
שרת בחיל האויר טייסת תחזוקה
נפל בעת מילוי תפקידו
בט"ז באייר תשל"ח, 23/5/1978
מקום נפילה: רמת דוד
באזור טבריה והעמקים
מקום קבורה: נהריה
הותיר: הורים ושלושה אחים

קורות חיים

בן ישראל ונינה. נולד ביום ח' באדר תשי"ט (16.2.1959) במושב נתיב-השיירה שבגליל המערבי. אריה למד בבית-הספר האזורי 'רגבה'. אחרי-כן למד בבית-הספר היסודי ע"ש 'רמז' שבנהריה וסיים את לימודיו בפנימייה הצבאית של בית-הספר הטכני של חיל-האויר.

אריה אהב עבודות טכניות ומגיל צעיר התעניין בתעופה ובבניית טיסנים. הוא אף היה חבר במועדון הטיסנים של נהריה. היה מקובל מאוד בחברה והתיידד עם כל הסובבים אותו. ידידיו ציינו תמיד את רצונו לעזור ולתרום מניסיונו ומידיעותיו לכל מי שנזקק לכך.

אריה גויס לצה"ל בספטמבר 1976 והוצב לחיל-האויר בתפקיד של מכשירן מטוסים. הוא היה חייל מסור לתפקידו וממושמע. את כל מרצו וזמנו הפנוי, בעת שהותו ביחידתו, הקדיש לעבודה מעבר למה שהוטל עליו. הוא אהב מאוד את מקצועו וגילה בו בקיאות ומיומנות רבה.

ביום ט"ז באייר תשל"ח (23.5.1978) נפל אריה בעת מילוי תפקידו. הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי שבנהריה. השאיר אחריו הורים ושלושה אחים.

במכתב-תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקד-היחידה: "רב"ט אריה היה חייל מצטיין, בעל מקצוע מעולה, מחונן וחרוץ. הוא תרם רבות בעבודתו להכנסת שיפורים ושכלולים ביחידה. כל קציני וחיילי היחידה אבלים עמכם."

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה