תפריט נגישות

מתנדב אורי קנופ ז"ל

הספד המפכ"ל בהלוויתו


בצער ובכאב גדול אנו מביאים היום למנוחת עולמים את אורי קנופ – בעל, אב, אח, סב, חבר, מתנדב בשירות המשטרה.אורי נמנה על שורות משטרת ישראל כחמש שנים, ולכך קדמה דרך ארוכה ואפיק של תרומה ועשייה למען המדינה.
אורי הוא מאותו דור אשר זכה לראות במו עיניו תקומת ישראל ומלחמות ישראל , היה עד לרצף ההתרחשויות – על אסונותיו ופסגותיו – לאורך השנים.
משפחת המשטרה היא משפחה עוטפת ותומכת, משפחה רוויית משימות ואתגרים, משפחה שהמצטרף לשורותיה נוטל על כתפיו מסע כבד של שליחות- להגן, לשרת, לתת, לעשות זאת למען הזולת לעיתים גם תוך סיכון עצמי.
במשך חמש שנות פעילותו בשורות המשטרה נעשה אורי בשר מבשרה של היחידה בה פעל, תוך שהוא נוטל חלק במגוון פעילויות היחידה למען שמירת שלומם ובטחונם של האזרחים.
עמיתיו השוטרים מתארים שוטר שהרים תרומה חשובה ליחידה, רצה להיות כמו כולם.
כשהיחידה עבדה "שלדי", הוא עבד איתם, יצא לכל קריאה והיה נכון לכל פעולה.
כאשר צפון מדינת ישראל, ועימו עירו נהריה, היו נתונים תחת מתקפת טילים קשה – עמד בחזית העשייה ותרם תרומה של ממש להצלת חיי תושבים ולשמירה על בטחונם ושלומם.
אורי היה שם . הוא היה שם גם אתמול, כאשר נקרא לטפל בארוע של אלימות . בלי היסוס.
אורי לא פחד. לא ירא. הלך, כדרכו, לפעילות שיטור באומץ, מתוך רצון לסייע, להושיע את אלו המצויים בסכנה, את אלו הזקוקים לעזרה. ואולם רוח המסירות והתרומה לא עמדו אתמול בפני ידיים מרצחות אשר גדעו כלהב הסכין חיים שלמים, מלאי עשייה ונתינה.
אנו נותרנו כאן כשבתודעתנו צרובה ההכרה שלולא פעילותו, אחרים היו עלולים להימצא כאן – במקומו.
את אורי לא נוכל להחזיר לחיים, אך את המורשת שגילם בפועלו – את הרוח הזו העשוייה ללא חת , את הרצון לתרום ואת הנכונות הזו להטיל את עצמו על הכף, עד תום ... את כל אלו נוכל לאמץ ולנצור לעצמנו ולהנחיל לבאים אחרינו.
משפחה יקרה, אני יכול להבטיח לכם כי משטרת ישראל תעשה כל שביכולתה למצות את הדין עם אותו אדם אשר בהנף יד גדע את חיי יקירכם. אנו במשטרה נלווה אתכם, נעשה כל שביכולתנו להקל עליכם ולו במעט, בהתמודדות הקשה שעוד נכונה לכם.
משטרת ישראל כולה מחבקת אתכם בחום ומצדיעה ליקירכם על פועלו ותרומתו.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה