תפריט נגישות

רב"ט איתן פרץ ז"ל

ספר לזכרו

האח עופר

כריכת הספר
אלבום תמונות

איתן, קשה לי לכתוב עלייך בלשון עבר או אפילו לחשוב כך, כי למרות שאתה לא איתנו באופן פיזי, אתה איתנו לנצח בתוך הלב והנפש ולא יוצא לרגע מהמחשבות שלנו או שלי בפרט. איתן, אני נורא מתגעגע אליך ומנסה להסתדר בלעדיך אך לא מצליח במיוחד.
קשה לי לראות איך החיים ממשיכים כרגיל, ואילו אתה נשאר לנצח בגיל - 18. איתן, יותר קשה לי להביע את רגשותי וזכרונותיי ולהעלות אותם בכתב לזכרך מאשר לספרם כאשר אתה לצידי. לעולם לא אשכח את החיוך המקסים ומלא אושר שלך, את העזרה שלך כשהייתי בצרה או בדילמה. לא אשכח אף פעם איך היינו משחקים כדורגל יחדיו, הולכים לים לגלוש ביחד וכשגדלנו יצאנו למסיבות ובילויים יחדיו כמו אותם 3 ימים שבילינו בטבריה עם החברות. איתן, רציתי רק לומר לך שאני מצטער שלא הייתי לצדך כאשר התרחש האסון, ולא עזרתי לך בשעת צרה. רציתי להתנצל על כך שכאשר היית איתנו, כל הדברים הקטנים והפשוטים של חיי היום יום והשגרה, לא נראו חשובים במיוחד, ועכשיו לאחר שנקטפת מאיתנו, הם בעלי חשיבות גדולה ומדהימה.
תודה לך על כל הרגעים שבילינו והיינו יחדיו.
איתן, כרגע אני מתמודד עם מצב שמאוד קשה לי, כי כשאני לבד וכואב לי משהו, אין לי למי לספר וממי לקבל עצות, כי למרות שאני הבכור ויותר גדול ממך בשנתיים היית לי לעזר רב בשעות משבר.
איתן - רציתי שתדע שאני מאוד גאה בך, כי את המעשה שאתה עשית ביום שנהרגת, מעט מאוד אנשים בעולם כולו מסוגלים לעשות - להיכנס לתוך תופת למרות אזהרות שלא לעשות כך, לטפל ולהציל חיים של אנשים אחרים ולשלם על כך מחיר כבד, של אבדן החיים שלך. איתן, את סיפור מעשה הגבורה שביצעת אני מספר בכל הזדמנות שאני מדבר ומספר עליך. מאז שנלקחת מאיתנו, החיים שלנו השתנו לגמרי, בבית אין צחוק ו"קטעים" כמו שהיו בעבר. כשאנו הולכים למסיבות אנו חסרים את הריקודים וההתלוצצויות שלך וחסרים לנו כל החברים שלך שהיו באים לבית לבקר אותך ולהיות בחברתך.
איתן, המוות שלך השפיע עלי בחיים וגרם לי להסתכל על החיים מזווית שונה, ממה שהכרתי עד כה, ולכן אני מקווה שבבוא הזמן אני אוכל להנציח את שמך במשפחה ושאוכל לספר עליך עד היום האחרון בחיי. איתן, אני רוצה לומר לך (ואני מתאר לעצמי שאתה יודע זאת) שאני נורא אוהב אותך ומתגעגע אליך והחיים שלי בלעדיך הם לא אותו הדבר. אני מודה לאל שנתן לי אח כמוך, אפילו אם זה רק ל-18 שנה ולכבוד גדול היה לי להיות אחיך. לעולם לא תשכח מלבי ואזכור אותך כל עוד אני נושם וחי.

באהבה בלי סוף או קץ.
עופר

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה